22 noviembre 2007

OM DÉN LAND JEG SAVNER


I dag har jeg lyst til at skrive på dansk. Måske er der fordi det regner helt vild meget udenfor, men måske kan de også være fordi i den her uge har jeg virkelig savnet den lille land der stor nord-på Tyskland. Den land, som kalder DK, og som har den fedeste "GYM- fest" y hele verden. (jeg kan nu huske dén gang, omkring jul, da jeg var ned i Randers, sammen med mechi, og hendes skoles fest (halloween, tror jeg) og vi fik røv fuld med en lorte caramel vodka)

Det er da jo så syndt og underligt at tænke på alt det her: Den pisse fly rejse, den første gang jeg gik ned til Bjerringbros STØRRE by, og BG også (jeg troede ikke at komme ind på en ny skole i dk, vil være så svært), det tre forskellige familier jeg har boede sammen med, den flotte skovener i har, den LORTE CYKLE HJELM.!, den bedste ØL, aldrig.(Turborg, sikkert.!) snif
TRIST, TRIST, TRIST.
Er der ikke nogen som vil gerne kom tilbage sammen med mig¿ ikke for et helt år igen, men kun for et par uger eller et par måneder.! Desværre har jeg ikke penge til det, men jeg lover at jeg vil tage tilbage og har det mega godt som sidste år.

Øv! det har været en skid fedt år. Jeg lærte at kænde mange mennesker som jeg vil adrig glemme, og som jeg savner hver dag.

1 comentario:

Anónimo dijo...

det var sødt!!! dk og OS savner også dig. michigan!!!